the skort

Monday, 26 May 2014


I'm so in love with my skort that I bought a while ago at the zara! I think they're so pretty. And I really like skorts anyway because I always feel like it makes the outfit look like you tried a lot harder than you actually did, and they're oh so comfy! And since they're shorts you can still sit like a man if you want to, because well I know we ladies all do it sometimes, don't we? 
I only have 3 days of school this week, because I got thursday and friday a day off, yay! We planned on going to the beach one of those days, and I love the beach so hopefully it won't get cancelled last-minute. 
what are you up to this week?

lots of love, Demi.

Wearing:
h&m blouse and shoes
zara skort
unknown bag
primark necklace
caso watch
finnz bracelet. 









14 comments:

  1. Mooie foto's Demi! Die skort is echt supermooi <3

    ReplyDelete
  2. Super mooi, ik ben echt dol op kant! Vind het zo schattig en chique tegelijk!

    ReplyDelete
  3. Ik heb al bij heel veel mensen een skort gezien, maar pas nu ik hem bij jou zie denk ik wauw ik wil er ook een haha! Dankjeee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, dankjewel, ik vind skorts zooo handig! En graag gedaan natuurlijk :)

      Delete
  4. Amazing post, dear!

    theprintedsea.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Super leuk! Ik zie ook dat je header en de foto in de sidebar van je zijn veranderd, echt zoo leuk! Ik vind de lettertypen heel leuk in je header :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Jaaa, ik had al heel lang een nieuwe header in mijn hoofd maar elke keer lukte het maar niet om hem te maken hoe ik het precies in mijn hoofd had, tot dat ik er afgelopen weekend even rustig voor ging zitten. En nu ben ik er heel blij mee :) Echt super bedankt!

      Delete
  6. wat een leuke skort! die wil ik ook! en ik vind je haar ook heel mooi, mooie krullen heb je!

    ReplyDelete
  7. Ik ben verliefd op je skort. Dat wordt snel een tripje maken naar de Zara, haha. Ik vind eigenlijk heel je outfit gewoon geweldig! En hopelijk gaat je dagje strand door :-) xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super bedankt Anouk, ik ben ook echt zooo blij met m'n skort! En yesss, het gaat door :)

      Delete
  8. Staat je erg leuk! Ik vind je haar ook prachtig

    ReplyDelete

thank you for reading and taking the time to comment on my post. xxx